Friday, 4 November 2011

Sempena Hari Kanak-Kanak

       Pada 28 Oktober, sekolah saya telah menyambut sempena Hari Kanak-kanak secara meriah dan gembira.  Persembahan telah mendapat sambutan yang hangat di kalangan murid. Saya berasa amat gembira melihat anak-anak murid sekolah saya seronok mempersembahkan persembahan mereka. Guru dan anak murid kita telah banyak mengorbankan masa untuk persediaan persembahan. Saya berasa bangga dan gembira, kerana guru-guru dan murid-murid telah memberikan kerjasama untuk menjayakan persembahan ini. 

Juru Acara 

Hasil kerja daripada tahun 6

Murid-murid menanti-nantikan permulaan persembahan

Murid 4J yang begitu gembira

Penari Utama Tarian Hindu 

Penari-penari yang comel dan cantik

Tarian 1 Malaysia - Tarian Cina

Tarian 1 Malaysia 

Tarian 1 Malaysia -Tarian Kadazan



Persembahan daripada tahun 3




Tarian Modern

Persembahan muzik dari tahun 2 

Tarian Hindu

Persembahan menyanyi dari tahun 5 - "lang hua yi duo duo"

Persembahan "chicken dan" dari tahun 1



Persembahan dari kindergarden - "huo che lai lo"


Persembahan "shou yu" 

Add caption

Persembahan Harmonica

Penari-penari tarian modern tahun 6

Murid-murid saya memberikan persembahan "cha cha"



Persembahan drama "new snow white"




"happy ending"

Persembahan tarian korea -"Gee"


No comments:

Post a Comment